Quick and Efficient Support
















Aby usprawnić obsługę zgłoszeń i szybciej udzielić Ci pomocy, korzystamy z systemu obsługi zgłoszeń. Każdemu wnioskowi o wsparcie przydzielany jest unikalny numer zgłoszenia, za pomocą którego można śledzić postępy i odpowiedzi online. W celach informacyjnych zapewniamy kompletne archiwa i historię wszystkich zgłoszeń serwisowych. Do przesłania zgłoszenia wymagany jest prawidłowy
adres e-mail

Open a New Ticket

UTWÓRZ NOWE ZGŁOSZENIE

Podaj jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli Ci jak najlepiej pomóc. Aby zaktualizować poprzednio przesłane zgłoszenie, zaloguj się.

Utwórz nowe zgłoszenie

Check Ticket Status

SPRAWDŹ STATUSY ZGŁOSZENIA

Udostępniamy archiwa i historię wszystkich bieżących i przeszłych zgłoszeń serwisowych wraz z odpowiedziami.

Sprawdź statusy zgłoszenia